Technology

Trend Fashion Terbaru di Jepun: Sweater Yang Pamerkan Payudara Pemakainya Dari Sisi

Trend Fashion Terbaru di Jepun: Sweater Yang Pamerkan Payudara Pemakainya Dari Sisi

Sungguh aneh trend fashion wanita di Jepun. Belum lama model sweater yang terbuka di bahagian dada (boob shirt) menjadi trend, kini muncul trend pengubahsuaian trend sebelumnya tersebut dengan "mengubah" lubang sweaternya.

tunjuk payudara tetek
Sweater bolong yang mendedahkan bahagian payudara yang sempat menjadi trend di Jepun

Pengubahsuaian trend tersebut yang kini menjadi trend fashion di Jepun adalah sweater yang lubangnya bukan di dada, tapi di kawasan berhampiran ketiak sehingga mempamerkan apa yang kita sebut dengan "side boob" (mempamerkan bahagian samping payudara) sekaligus kawasan ketiak.
nampak ketiak dan tetek
Tren sweater terbaru di Jepun ini nampaknya kelihatan biasa saja apabila tidak ditelisik lebih lanjut
TRen sweater terbaru di Jepun ini bolong di bahagian samping dan mendedahkan ketiak serta payudara pemakainya dari samping (side boobs sweater). wanita pemakai sweater seperti ini  mengalami nipple slip apabila ia berpayudara besar
nampak tetek dari tepi 
 Namun hingga tulisan ini dimuatkan, trend sweater ini mendapat banyak komen negatif. Beberapa netizen mengulas bahawa "walaupun memang kelihatan seksi, baju sejuk ini malah kelihatan sebagai sweater tua yang harusnya sudah diganti dan dibuang."

 
seluk tangan dalam baju
seluk tangan
Walaupun demikian, trend "aneh" ini tetap mendapat sambutan positif para netizen lelaki. Bukan Jepun namanya kalau tidak aneh-aneh.

Sign up here with your email address to receive updates from this blog in your inbox.

0 Response to "Trend Fashion Terbaru di Jepun: Sweater Yang Pamerkan Payudara Pemakainya Dari Sisi "

Catat Ulasan

Pandai komen pandai tanggung