Technology

Kisah benar tidur dengan suami orang

Aini (bukan nama sebenar), 25 tahun bekerja dengan satu syarikat konsultan yang tidak terlalu besar dan jawatan sebagai assistant, tidak pernah terfikir yang dia akan satu hari menjadi kisah benar tidur dengan suami orang.

kisah benar tidur dengan suami orang


Kisah benar tidur dengan suami orang bermula dengan salah seorang rakan sepejabat di konsultan tersebut iaitu Azam(bukan nama sebenar). Aini sangat mengkagumi dan meminati profil serta karakter Azam. Sebut saja semua hal yang baik, maka Azam memilikinya.

Otak yang cemerlang, sikap yang profesional dan gentleman, penampilan yang selalu rapi and nice looking serta usia baru 34 tahun (waktu itu). 

Aini pula adalah seorang wanita yang memiliki segala yang diidamkan oleh seorang lelaki,bentuk tubuh yang sempurna,tak terlalu kurus dan tidak telalu gemuk, kulit putih kemerahan, rupa paras yang cantik,fikiran matang serta bijak,berpewatakan ceria & suka tersenyum. 

Disebabkan Aini selalu bertugas bersama Azam maka Aini akhirnya mulai meminati Azam lebih dari team partner & Aini membiarkan saja perasaannya kepada Azam tumbuh tanpa halangan. Semakin hari dia semakin jatuh hati kepada Azam, bibit-bibit cinta dan sayang mula mekar dalam hati Aini seiring dengan nafsunya.

Azam bukannya tidak tahu akan hal itu, Azam sedar akan perkara itu tetapi sikapnya yang profesional di pejabat yang tidak membiarkan hal-hal peribadi mencampuri urusan pejabat membuat Aini semakin mengkagumi keperibadian Azam. 

Suatu hari urusan pejabat membuat mereka berdua harus pergi kebeberapa lokasi di seluruh Negara. Disinilah bermulanya kisah benar tidur dengan suami orang antara Aini dan Azam. Untuk memudahkan pergerakan, mereka naik pesawat ke Penang dan menyewa kereta untuk melakukan perjalanan darat di sekitar B'worth , Perak, Kedah dan Perlis dalam rangka melakukan suatu survey khusus untuk kepentingan klien. 

Entah dimana silap mereka, pada waktu malam menginap di sebuah hotel kecil. Sebenarnya Azam ingin memesan 2 kamar tetapi kerana hanya ada 1 kamar maka dia meminta pendapat Aini.

Kerana memang sudah sangat penat Aini setuju untuk sekamar dengan Azam (sebenarnya Aini agak "sedikit teruja" dengan kondisi darurat tersebut)! 

Ketika hendak tidur, Kerana berasa panas, maka Azam membuka jendela Hotel. Masalahnya, bilik tersbut hanya memiliki 1 katil berukuran panjang dan tidak memiliki kerusi panjang. 

Tidak mungkin bagi Aini untuk meminta Azam tidur di lantai. Jadi akhirnya mereka tidur sekatil setelah Azam berjanji bahwa dia tidak akan melakukan hal yang bukan- bukan.

Sebenarnya Aini tidak pernah tidur sekatil dengan seorang lelaki apatah lagi dengan suami orang seperti Azam! Sebagai seorang wanita jantungnya berdebar sangat kencang kerana tidur seranjang dengan lelaki sopan yang sangat diadmirekannnya. 

Kaki mereka beberapa kali saling bersentuhan kerana katilnya memang kecil. Setelah setengah jam, angin malam yang masuk melalui jendela membuat Aini merasa kedinginan sehingga dia memberanikan diri bertanya kepada Azam:

"Abang Azam, Aini kesejukan nih. Boleh tak minta tolong supaya tutup tingkap?" Azam tidak langsung menjawab dan Aini berpikir Azam sudah tertidur sehingga dia berkata lagi: "Abg Azam..." 

Kali ini Azam langsung menjawab: "Aini, kamu kesejukan ya? MAUKAH KAMU MALAM INI KAMU BERTINDAK SEPERTI ISTERI SAYA?" Jantung Aini terasa berhenti berdetik.

Jantungnya langsung gemuruh mendengar pertanyaan Azam. Bulu-bulu halus dilehernya serta merta meremang, Degup jangtungnya semakin laju, serta merta nafsunya meningkat naik. Dengan hati-hati ia bertanya: "Maksud abg Azam?"

Baca cerita penuh Kisah benar tidur dengan suami orang

Sign up here with your email address to receive updates from this blog in your inbox.

0 Response to "Kisah benar tidur dengan suami orang"

Catat Ulasan

Pandai komen pandai tanggung